Новинки в колекціях

Виробництво

ПРОЦЕС створенні дизайну настінні покриттів
ВІД КОМПАНІЇ «СИНТРА»

 

Від ретельно промальовані дизайну до готового рулону шпалер.

Період створення одного дизайну - кілька місяців.

Фахівці: дизайнери, художники, гравери, інженери, ....

 

ЕТАП 1: ВИБІР ДИЗАЙНУ

Дизайнери фабрики Синтра:

  • відвідують спеціалізовані світові виставки,
  • відстежують останні тенденції в дизайні інтер'єрів,
  • аналізують продукцію конкурентів,
  • закуповують ескізи для подальшої розробки.

 

ЕТАП 2: розробка ескізів

  • Концепція нової колекції затверджується художньою радою фабрики.
  • Затверджений ескіз підлягає розробці.
  • Дизайнер створює прототип кінцевого дизайну.

Процес виробництва спіненого вінілу і шпалер гарячого тиснення різний як у виробництві, так і в технічній розробці.

 

ЕТАП 3: ГРАВІРОВКА

Дизайн до технічного завдання передається в розробку гравера.

Технічне завдання враховує технологію виконання і являє собою сукупність наступних параметрів:

  • граматура для вала гарячого тиснення,
  • глибину тиснення (наприклад, наявність цоколя),
  • очікувану розкладку дизайну за кольорами,
  • використання у виробництві валів глибокого друку для створення м'яких переходів кольорів,
  • композиційне рішення малюнка,
  • бажані фактури.

 

Результат - "layout" (загальна композиція малюнка або розташування елементів).

 

ЕТАП 4: СЕПАРАЦІЯ

Паралельно з виготовленням пластин фактури для вала гарячого тиснення проходить процес сепарації.

Сепарація - це розкладка дизайну по верствам, один колір дизайну відповідає одному шару і секції на виробничій лінії (один колір - один шар - одна секція на виробництві).

Результатом спільної роботи дизайнера з гравером є плівки для виготовлення плоских шаблонів і затверджені пластини тиснення, за якими замовляються вали.

На сьогоднішній момент гравери пропонують новий зразок тиснення - 3D принт, який за всіма властивостями відповідає пластині тиснення, але дозволяє з мінімальними втратами вносити зміни в структуру тиснення.

За допомогою спеціального програмного забезпечення дизайнер підбирає колористики (колірні рішення CAD), які в подальшому друкуються і узгоджуються на художній раді фабрики або з клієнтом.

 

ЕТАП 5: ДРУК прототип (ручник)

Дизайн-студія з урахуванням побажань дизайнера виконує ручники в різних варіантах: з використанням різних паст, ефектів і технологій, з метою найбільш ефектною реалізації дизайну.

Після затвердження інтерпретації та колористики художньою радою або клієнтом, дизайнер приступає до роботи над ручниками.

Ручникі виконуються в дизайн-студії з використанням плоских шаблонів, на які з'являється малюнок по раніше розробленим гравером плівкам. Далі послідовно на спеціальних машинах друкар простягає дизайн у відповідних затвердженим CAD колористиках.

Ручникі затверджуються художньою радою або клієнтом і є абсолютним зразком того, що виходить на виробничій лінії, крім ручников для дизайнів з гарячим тисненням. Будучи плоскими в ручнику, такі дизайни здобувають фактуру безпосередньо при виробництві.

Затверджені до виробництва ручники надходять в лабораторію, де створюється рецептура використовуваних паст.

Якщо ж дизайн виконується в техніці гарячого тиснення, то перед пуском всіх колористики і замовленням шаблонів відбувається відкочування вала на лінії, в ході якої вал перевіряється на наявність дефектів, виявляється точна граматура дизайну і вага рулону.

 

ЕТАП 6: ВИРОБНИЦТВО

При наявності готового вала, затверджених ручников, рецептури паст і замовлених шаблонів, дизайн готовий до виробництва.

Шпалери на фабриці "Синтра" виробляються методом ротаційного друку. На виробництві флізелін і папір проходять кілька секцій. На кожній з них наноситься колір, за принципом "один колір - одна секція".

Якщо мова йде про дизайн, що має на увазі застосування техніки гарячого тиснення, то після сушильних камер дизайн проходить останню секцію - секцію тиснення валом.

За потрапляння в регістр на сучасних машинах відповідає комп'ютер, який стежить за проходженням шпалер по лінії і в разі зміщення автоматично оповіщає про це.

На лінії дизайнер відповідає за контроль відповідності продукту бажаним фактурами і кольором і при необхідності проводить корекцію.

В разі якщо шпалери відповідають баченню дизайнера і вимогам технолога, починається випуск першої партії настінних покриттів.